<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, December 15, 2004

Guys.. this is the first song i wrote.. Was called dao di ai wo bu ai wo.. my fren Miss Hu baoyue . kindly corrected my vocab, refined the song and added verse 2. So here's the final product! TADA!






想知道


每次收到你的信封
心会不停的跳
手指在发抖
但我眉开眼笑
你生活每个细节
我一定会知晓
但想知道的答案
我还找不到


你到底爱我不爱我
请让我知道
我一直在想你
但我听不到
你的声音你的鼓励你那温暖的笑
我一直想问你
但我看我永远不会知道


看着墙上那旧相片
心想你在何方
在胡思乱想
愿你跟我一样
你一定不知我想
一直在你身旁
若你不说我只好
把心事隐藏




Cool ah?



Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?